Selena Gomez szívesen beszél tapasztalatairól a legfiatalabb UNICEF-nagykövet szerepében. Nemrég Afrikában járt és egy különleges halloween-kampány részleteit készítette elő.
A program lényege, hogy a gyerekek az angolszász szokásokkal ellentétben nem csokit és cukorkát kérnek a szomszédoktól, hanem arra biztatják a felnőtteket, hogy az édességre szánt összeget utalják az UNICEF-számlájára, rajtuk keresztül. Az így összejött pénzből - ami Selena becslése szerint úgy 1 millió dollárra rúg majd - aztán az afrikai gyerekeket támogatja az UNICEF. Rengeteg dologra van szükségük ugyanis az elmaradott országokban élő kicsinyeknek: a tiszta víz, étel, orvosi ellátás és oktatás sok harmadik világbeli fiatal számára elérhetetlen luxus.
Többet megtudhatsz Selena-kampányáról ha a
Trick-Or-Treat kampány oldalárakattintasz. A Disney-sztár ghanai élményeiről pedig
Twitterjén tudhatsz meg többet: a veszélyektől sem mentes út állítása szerint megváltoztatta az életét.